reklama

Život je krásny :)

Sediac dnes večer v kostole a užívajúc si atmosféru, ktorá tam vládla, som rozmýšľala nad týždňom, čo sa pomaličky chýli ku koncu. Hoci nebol ničím výnimočný, ani špeciálny, veľmi sa z neho teším. Z chvíľ a udalostí, ktoré som prežila, z ľudí, ktorých som stretla, z... jednoducho zo všetkého... :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Bola to klasika – kolotoč pomerne bežných vecí – škola, robotka, stretnutie v Domke, stretko s priateľmi i s „mojimi“ babami, pokec s pár ľuďmi, pomoc kamoške s diplomovkou, hranie sa s chorou sestrou... nič zvláštne.


A napriek tomu, som si každý večer líhala so skvelým pocitom. Evka dnes na prvý pohľad dokonale vystihla moju náladu: „Vyzeráš byť trošku unavená, ale žiariš.“


Neviem či som ešte plná endorfínov z víkendovej lyžovačky alebo čím to je... v každom prípade vám chcem povedať, že život je krásny a že niektoré dni môžu byť skvelé, hoci na prvý pohľad nie sú ničím výnimočné. Je však dôležité a dobré si ich však všímať, tešiť sa z nich, rozdávať túto radosť ďalej a ďakovať za ne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Prajem vám, aby ste mali radostných a šťastných dní plné týždne :) A ak to nejde, aby ste si i v tých ťažších dňoch vedeli nájsť krásne chvíle.

Zuzana Matejíčková

Zuzana Matejíčková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Z puberťáčky vyrástla manželka a matka. Zoznam autorových rubrík:  Detičkovské...Zo sveta okolo mňa...Výlety,tábory a iné skvelé akcBabské...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu