reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Matejíčková

Zuzana Matejíčková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Z puberťáčky vyrástla manželka a matka. Zoznam autorových rubrík:  Detičkovské...Zo sveta okolo mňa...Výlety,tábory a iné skvelé akcBabské...SúkromnéNezaradené

reklama

Výlety,tábory a iné skvelé akc

Keď sa plnia sny - na Island so skautami

Zuzana Matejíčková

Keď sa plnia sny - na Island so skautami

Nemyslím si, že som ako malá/ mladšia snívala a túžila po nejakých mnohých veciach. Teda ak berieme do úvahy len tie reálne a uskutočniteľné sny :) Nie som ani príliš cieľavedomá na to, aby som za svojimi snami tvrdo kráčala a snažila sa splniť si ich. Skôr mám pocit, že ma život posúva ďalej akosi sám, cez ľudí, s ktorými sa stretávam, cez udalosti, ktoré mi kladie ku nohám...

  • 13. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Prečo sa oplatí byť dobrovoľníkom

Zuzana Matejíčková

Prečo sa oplatí byť dobrovoľníkom

Pred dvoma týždňami prebiehal v našom stredisku DOMKY v Bratislave na Trnávke denný prímestský tábor. Bol určený deťom od 8-13 rokov a pripravili ho mladí dobrovoľníci (nazývame ich animátori). Boli to predovšetkým stredoškoláci, ktorí sa svoje jarné prádzniny rozhodli stráviť v službe druhým. Pod vedením starších dobrovoľníkov pripravili denný tábor, ktorý aj úspešne zrealizovali. Čas, ktorý mohli venovať leňošeniu, ničnerobeniu, či lyžovaniu, sa rozhodli stráviť s malými všetečnými detičkami. Prečo to robia? Čo z toho majú? Pýtajú sa mnohí, občas aj ich rodičia...

  • 8. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 294x
  • 12
Buen camino!

Zuzana Matejíčková

Buen camino!

Pozdrav, ktorym zijeme dnes uz presne 19 dni. V nohach mame 600 km, pred sebou len ¨biednych¨180 a posledny tyzden cesty. Zacina nam byt luto, ze sa pomaly blizi koniec nasej pute do Santiaga de Compostella...

  • 1. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Rozprávkový výlet

Zuzana Matejíčková

Rozprávkový výlet

Takto pred týždňom som sa vybrala s mladšou sestrou na výlet. Mala som konečne po skúškovom, ona polročné prázdniny, nuž sme spolu vyrazili do prírody. Snažila som sa zlanáriť aj viacerých kamarátov, ale všetci sa vyhovorili na kopec roboty a málo času, nuž sme šli len samé dve. Večer sa ma pýtali, ako bolo. Rozprávkovo, odpovedala som, pretože toto slovo najlepšie vystihovalo celý deň.

  • 8. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Prázdniny - prázdne dni?

Zuzana Matejíčková

Prázdniny - prázdne dni?

Hoci to na prvý pohľad nevyzerá na aktuálnu tému... ja však pôjdem zajtra do školy len tretí týždeň, čiže prázdniny sa mi skončili iba nedávno. Aj keď tie vysokoškolské sú o čosi dlhšie, niekedy sa i sama čudujem, čo všetko sa dá cez ne stihnúť... Rozhodne čas na nich strávený nepatrí k zabitému a nevyužitému. Pozývam vás na krátku prehliadku mojím letom.

  • 7. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Už som oficiálna animátorka!

Zuzana Matejíčková

Už som oficiálna animátorka!

Minulý víkend som úspešne ukončila Školu pre animátorov. Školu, v ktorej sme počas 3 rokov absolvovali 6 kurzov a minulú sobotu sme ju zakončili skúškami. Školu, v ktorej som spoznala plno skvelých ľudí, naučila sa všeličo nové - získala nielan vedomosti, ale aj tipy na tance, hry a finty ako na deti, mala možnosť podeliť sa o skúsenosti, zážitky....

  • 16. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 141x
  • 23
Weltjugendtag – Kolín 2005

Zuzana Matejíčková

Weltjugendtag – Kolín 2005

Takto pred rokom – 11.8. 2005 – bol skvelý deň. Nielen preto, že bolo Zuzany a na mňa si spomenulo plno ľudí :), ale aj z toho dôvodu, že sme večer vyrazili na jednu skvelú akciu – na Weltjugendtag (WJT)/ World Youth Day – jednoducho Svetové dni mládeže do Kolína. Rada by som sa podelila aspoň o zopár postrehov, ktoré možno trošičku objasnia, prečo mi pri spomienke na Kolín a WJT ešte aj dnes zaplaví srdce obrovská radosť a na tvári sa objaví široký úsmev.

  • 11. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Letný zážitkový tábor pre mladých - Lipnica 2006

Zuzana Matejíčková

Letný zážitkový tábor pre mladých - Lipnica 2006

Pred pár dňami sme sa vrátili z týždňového tábora. Zúčastnilo sa ho vyše 60 decák vo veku 14-17 rokov a všetci sme sa zhodli, že bolo úplne skvele. Charakteristika tohto tábora znie, že je zážitkový. To znamená, že celý týždeň nebude len o tom „zabavte sa sami ako viete“, ale cieľom je zažiť niečo viac. Niečo, s čím sa decká v bežnom živote nestretnú, ale aj naučiť ich prekonávať sa, spolupracovať v tíme, prijímať druhých takých, akí sú, objavovať svoje schopnosti a dary, o ktorých mnohokrát ani netušili.

  • 26. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Ukrajina Tour alias Humenné City Center

Zuzana Matejíčková

Ukrajina Tour alias Humenné City Center

Kamarát pochádza z Humenného, čo nám, Bratislavčanom, pripadá ako na opačnom konci sveta. Celý rok sme si z neho, jeho „Západnej Ukrajiny“ a „Ďalekého Východu“ robili srandu (samozrejme v dobrom :) A tak teraz, keď sa vyskytla príležitosť, pozval nás do svojho rodného mesta na výlet. Dal mu krásny názov – nuž som ho v nadpise použila aj ja.

  • 30. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Tradičný veľkonočný výlet

Zuzana Matejíčková

Tradičný veľkonočný výlet

Veľkonočná nedeľa prebieha v našej rodine už zopár rokov rovnako: ráno sa vyberieme na sv. omšu osláviť Kristovo zmŕtvychvstanie, odtiaľ zavinšovať sviatky starým rodičom. Doma máme slávnostný obed, po ktorom nasleduje tradičný výlet k Dunaju, večer návšteva – stretnutie s bývalými susedmi.

  • 18. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu