reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Matejíčková

Zuzana Matejíčková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Z puberťáčky vyrástla manželka a matka. Zoznam autorových rubrík:  Detičkovské...Zo sveta okolo mňa...Výlety,tábory a iné skvelé akcBabské...SúkromnéNezaradené

reklama

Babské...

Som hrdá na to, že som dievča!

Zuzana Matejíčková

Som hrdá na to, že som dievča!

Nechce to byť nejaký feministický článok, len o... sebaprijatí. Prvotná myšlienka napísať čosi takéto vznikla takmer pred rokom, keď sme sa na stretku rozprávali o tom, či je dôležité a potrebné, aby sme boli hrdé na to, že sme dievčatá. Aby sme to prijali a dokázali sa z toho tešiť. Potom upadla do zabudnutia. Ale teraz, po prečítaní Očarujúcej, mi znovu začala víriť hlavou...

  • 26. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 26
Na hojdačke alebo Ach, tie moje hormóny...

Zuzana Matejíčková

Na hojdačke alebo Ach, tie moje hormóny...

V istej múdrej knižke bolo takto (Na hojdačke) nazvané obdobie dospievania u dievčat vo veku 12 – 14 rokov. Veľmi sa mi páči a podľa mňa úplne skvele vystihuje situáciu. Fakt sú ako na hojdačke – chvíľu hore, potom zase dolu. A opäť hore. Nálady sa striedajú rýchlosťou svetla.

  • 21. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Môj vzťah k maľovaniu sa...

Zuzana Matejíčková

Môj vzťah k maľovaniu sa...

Niekedy si pri pohľade do zrkadla poviem, že sa to celkom dá vydržať, inokedy, že to teda nie je žiadna výhra. Ale včera som sa z neho na seba usmievala a skonštatovala som, že to so mnou nie je až také zlé... :))

  • 2. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu