reklama

Nočná hra v paneláku

Môžem ti pripraviť nočnú hru? Pýta sa ma v sobotu pobede dvanásťročná sestra s iskričkami v očiach. Nuž... nie že by sa mi dvakrát chcelo vstávať v noci, ale keď som videla ten pohľad, nemohla som povedať "nie".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Zuzi, tak choď skoro spať, hovorí mi Lucka predtým, než si ľahne. Dopozerám film a o polnoci sa ukladám aj ja. Ešte predtým skontrolujem, na ktorú si nastavila budík. 2:30. Super, tak to si dlho nepospím. Ocino ma presviedča, že sa mám na to vykašľať a budík jej vypnúť. Ale to jej nemôžem urobiť. A druhá sestra sa len smeje a potajme sa teší, že tentokrát nie je tou šťastou, ktorá sa v noci bude hrať, ona.

O 3:30 ma Lucka budí. V ruke drží moje tepláky, mikinu, rukavice (aby ti nebolo zima), čelovku a papierik s prvými inštrukciami. Neboj sa, ja sa na teba budem pozerať z balkóna. Hneď mi odľahlo :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prvý lístoček som (nakoniec aj s jej pomocou) našla na skrinke pri vchode. Ďalší v schránke, potom pod balkónom, na jednej a druhej lampe. Pripadala som si veľmi vtipne, keď som tak o trištrvte na štyri s čelovkou na hlave pod balkónom robila desať drepov a behala okolo lampy. Ani podvádzať som nemohla, kontrola stála nadomnou :) Zastrúhala som ceruzku, nakreslila domček s kríčkom jedným ťahom a postupne som sa dostala opäť do bytu. V červenej sedačke bol skrytý poklad.

Obrázok blogu

Lucku som vyobíjmala, dala jej pusu a šups obe do postele.

Musím sa priznať, že sa mi až tak veľmi nechcelo vstávať a od hľadania ďalších odkazov ma neodradilo len to, že boli pomerne ľahko nájditeľné. Čo však veľmi oceňujem je, že... asi nie je veľa detí v jej veku, ktoré z vlastnej iniciatívy a s toľkým nadšením pripravujú svojim rodinným príslušníkom, či kamarátom takého hry. Teším sa, že hoci má už 12 a niektoré jej spolužiačky začínajú byť "veľkými babami", ona je ešte stále takou Alenkou v ríši divov. Že sa dokáže tešiť zo sveta okolo seba a z drobností. A tiež, že dokáže maličkosťami skrášľovať, rozveselovať a potešiť aj svoje okolie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vyzerá to tak, že venovať sa deťom predsa len má zmysel :) Najmä ak vidíte, ako to, čo dostali, chcú dávať ďalej. Funguje to. Koľko času sa cez víkend chystáte hrať so svojimi deťmi? A koľko času čakáte, že vám budú venovať, keď budú staršie, keď vy budete starší... Zdá sa, že tieto veličiny spolu súvisia....

Prajem vám krásnu jar, ktorá opäť prináša nové možnosti, ako sa spolu hrať, športovať, prechádzať, rozprávať... tráviť spolu ako rodina čas, ktorý je na nezaplatenie :) A nebuďte prekvapení, keď sa vás potom vaše deti, vnúčatá, či mladší súrodenci spýtajú Môžem ti pripraviť nočnú hru? :)

Zuzana Matejíčková

Zuzana Matejíčková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Z puberťáčky vyrástla manželka a matka. Zoznam autorových rubrík:  Detičkovské...Zo sveta okolo mňa...Výlety,tábory a iné skvelé akcBabské...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu