reklama

My gramblaví...

Gramblavosť, nemotornosť alebo nešikovnosť je zvláštny druh dedičného postihnutia. V podstate nejde o nič vážne a dá sa s tým naučiť existovať. Aj keď niekedy to celkom slušne dokáže ísť na nervy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Existujú dva typy ľudí. Prví sú tí šikovní, ktorí skoro nikdy nevylievajú, nezakyckajú sa, nerozbíjajú taniere, nevysýpajú cukor... jednoducho normálka.

Tí druhí majú asi problém s koordináciou pohybov (alebo čo), lebo keď sa dá, určite netrafia čaj do hrnčeka, ale vylejú polovicu vedľa, keď im podávate obrázok, vypadne im z rúk, keď jedia, okolie ich taniera je plné omrviniek, omylom vysypú tanier plný pomletého maku na dlážku, rozbijú najkrajší pohár, ktorý doma majú, alebo ho aj poloplný dávajú hore dnom do umývačky...
Nerobia to naschvál, len sa to vždy "akosi" stane. Aj keď si dávajú pozor. Ale, samozrejme, najčastejšie vtedy, keď sa ponáhľajú...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

K takýmto ľuďom patrím (bohužiaľ) aj ja. A že je to dedičné, tipujem preto, lebo našťasie v tom nie som sama. Podobne "postihnutí" sú aj niektorí súrodenci i staršie generácie v našej rodine (aby som bola diskrétna :)

Boli chvíle, keď ma to fakt naštvalo a pýtala som sa sama seba, prečo som taká nešikovná??? Teraz si už väčšinou len povzdychnem a dám sa do upratovania... Nie žeby ma to neštvalo, ale už som zistila, že sa s tým nič nedá robiť. Tak so mnou, prosím, majte trpezlivosť, ja sa fakt snažím, len ono to akosi niekedy nefunguje...

Zuzana Matejíčková

Zuzana Matejíčková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Z puberťáčky vyrástla manželka a matka. Zoznam autorových rubrík:  Detičkovské...Zo sveta okolo mňa...Výlety,tábory a iné skvelé akcBabské...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu