reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Matejíčková

Zuzana Matejíčková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Z puberťáčky vyrástla manželka a matka. Zoznam autorových rubrík:  Detičkovské...Zo sveta okolo mňa...Výlety,tábory a iné skvelé akcBabské...SúkromnéNezaradené

reklama

Zo sveta okolo mňa...

Ani slepé deti jej nevzali úsmev

Zuzana Matejíčková

Ani slepé deti jej nevzali úsmev

Privítala nás výborne vyzerajúca mladá žena. Vyžaroval z nej pokoj a radosť. Má za sebou už jedenásťročnú pracovnú kariéru v lukratívnom zamestnaní. Prácu neoddeľuje od súkromného života a nechýbajú ani nadčasy. Miroslava Valášková - päťnásobná matka na plný úväzok.

  • 11. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 050x
  • 9
Pozor, zvýšená hustota dobrovoľníkov!

Zuzana Matejíčková

Pozor, zvýšená hustota dobrovoľníkov!

Dobrovoľník – ktosi, kto svoj voľný čas venuje v prospech druhých. Niekto, kto nemyslí len na seba, ale pomáha tým okolo seba, snaží sa robiť svet krajším, šíri dobro. 800 takýchto mladých ľudí sa stretne už tento víkend v Bratislave.

  • 29. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 824x
  • 2
Svet je malý alebo Austrálsko-slovenské známosti

Zuzana Matejíčková

Svet je malý alebo Austrálsko-slovenské známosti

Keď sme boli v lete na Camine (púti) do španielskeho mestečka Santiago de Compostella, zoznámili sme sa s mnohými zaujímavými ľuďmi. Počas púte vzniknú skutočne zaujímavé, blízke a osobné vzťahy, ale neverila som, že tých ľudí ešte niekedy stretnem. Dnes však nie je problém ostať v kontakte vďaka rôznym sociálnym sieťam a pod, a preto sa čosi, v čo som ani nedúfala, stalo skutočnosťou.

  • 1. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Ponúknuť život za druhého...

Zuzana Matejíčková

Ponúknuť život za druhého...

Včera mi rozprával jeden chalan, ako bol v lete aj s kamarátmi na párdňovom výlete v švajčiarskych Alpách. Aj keď nie som si istá, či je slovo výlet to správne, pretože sa pohybovali v nadmorskej výške okolo 3000 metrov, ľadovec, ktorým šli, bol dosť nebezpečný, terén náročný, prostredie a počasie nevypočítateľné, úseky, ktoré mali za deň prejsť, dlhé.

  • 1. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Sila našich rozhodnutí

Zuzana Matejíčková

Sila našich rozhodnutí

Tohtoročného Eurizonu (stretnutie saleziánskej mládeže z Európy) som bola rozhodnutá zúčastniť sa už dávnejšie. A keďže sa mi nechcelo ísť do Nemecka samej, zlanárila som aj kamarátku. Dlho váhala... Nakoniec sme boli zo Slovenska piati a bolo fakt super.

  • 11. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Keď sa šíri dobro... Zn: Festa 2007

Zuzana Matejíčková

Keď sa šíri dobro... Zn: Festa 2007

2 653 hodín venovaných druhým v podobe babysittovania či doučovania. Taká je bilancia za prvý mesiac prípravy na Festu. K štatistike, koľko hodín sme venovali chudobným a deťom, som sa zatiaľ nesdostala. Ale nevadí. Určite to budú tiež pekné čísla. Čísla predstavujúce hodiny, ktorí sa mladí zo saleziánskych stredísk z celého Slovenska rozhodli venovať niekomu druhému...

  • 14. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 569x
  • 6
Naša najsamskvelejšia školská knižnica

Zuzana Matejíčková

Naša najsamskvelejšia školská knižnica

Naša škola mala (ako iste aj mnohé iné) školskú knižnicu. Bolo v nej čosi vyše 5000 kníh a my s kamoškami sme sa počas posledných 4 rokov gymnázia stali za ňu zodpovednými. Prvý rok sme chodili so štvrtáčkami, ktoré nás zaúčali, posledý sme zaúčali my prváčky. Zo začiatku nás chodilo veľa (takmer každý deň iná dvojica), takže pomerne dlho trvalo, kým sme sa naučili čo bolo treba. Ostatné baby to však postupne prestalo baviť, a tak sme ostali len my, vytrvalkyne :)

  • 6. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Povedali "Áno"

Zuzana Matejíčková

Povedali "Áno"

Tohto roku som mala možnosť zúčastniť sa piatich udalostí, kde sa moji viac či menej známi a kamaráti rozhodli definitívne pre cestu, po ktorej budú kráčať životom.

  • 9. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
"Som Slovák, a tak chcem za všetko peniaze!"

Zuzana Matejíčková

"Som Slovák, a tak chcem za všetko peniaze!"

Minulú nedeľu sme mali otvorenie oratka. Okrem ponuky stretiek a krúžkov na nový školský rok, boli pre deti pripravené stanovištia, na ktorých si mohli vyskúšať sovju šikovnosť, odvahu, zažiť netradičné aktivity, pri ktorých nechýbala zábava. Ako som sa tak prechádzala pomedzi decká (tentokrát som sa na príprave a realizácii výnimočne nepodielala), pozerala sa, ako sa im darí, sem-tam sa pri niekom zastavila a pokecala, začula som vetu, ktorá mi odvtedy vŕta v hlave: Som Slovák, a tak chcem za všetko peniaze!

  • 22. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 39
Byť vrahom v sedemnástich...

Zuzana Matejíčková

Byť vrahom v sedemnástich...

Stretla som kamarátov zo sídliska a ako sme sa rozprávali, občas hádzali poznámky o dákom Viktorovi, bitke ( či zabití ?), bezdomovcovi… Nechápala som, ale nechala som to tak. Až keď som si večer prečítala v jednom z posledných čísel Bratislavských novín správu, tak mi to došlo.

  • 9. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 915x
  • 24
reklama
Čarovná moc rozprávok

Zuzana Matejíčková

Čarovná moc rozprávok

Predpokladám, že o tom, že rozprávky majú čarovnú moc, nikto nepochybuje :) Ich ďalší rozmer (využitie) mi napadol včera večer, keď som sa snažila presvedčiť mladšiu sestru (hádzajúcu sa o zem a revúcu, že ona ešte vôbec nie je unavená...), aby si umyla zuby. A tak, keďže som nemala chuť a po celom dni ani morálnu silu sa s ňou hádať, presviedčať, alebo použiť iné donucovacie prostriedky, uchýlila som sa k osvedčenému: „Dobre, poviem ti rozprávku.“

  • 8. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu